top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJonathan Fabri

Terugblik praktijkweken


Tijdens de praktijkweken ben ik altijd erg productief geweest. Iets te productief soms zelfs. Ik vond mijzelf meerdere keren in de situatie dat ik alles al af had en ik anderhalf van de drie dagen eigenlijk niet zo veel te doen had omdat ik mijn verplichte producties al af had.

Ik zie natuurlijk in dat dit niet bepaald de werkplaatsmentaliteit is. Ook Grady merkte dit op en spoorde me aan om mijzelf iets meer uit te dagen.

Dus terugkijkend op de afgelopen praktijkweken had ik dat meer kunnen doen.

Dit is natuurlijk een mooi voornemen voor het nieuwe jaar. Meer uitdaging zoeken in, en om de praktijkweken heen.

Voor de rest vind ik de praktijkweken de leukste weken van het jaar. Ik vind het fantastisch om ergens mee aan de slag te kunnen en aan het eind van zo'n week een mooi resultaat te zien in de vorm van een radio uitzending, een krant of een longread over een onderwerp dat me oprecht interesseert.

Ik heb al weer zin in de volgende!

9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page